Wednesday, 26 July 2017

Lelaki Kacak Berusia 50 Tahun Ini Kongsi Rahsia Awet Muda Yang Mengejutkan


(Foto: Instagram.com/chuando_chuandoandfrey)

Mempunyai tubuh yang tetap sihat dan segar, ditambah wajah yang awet muda, bukanlah perkara yang muda untuk dapat. Tapi buat sebahagian orang mungkin ingin tampil awet muda di usia yang sudah mulai tua bukanlah perkara yang sukar.

Seperti lelaki kacak bernama Chuando Tan ini yang beberapa hari lalu menjadi tular di internet kerana rupanya langsung tidak menggambarkan usianya. Ramai netizen yang terkejut setelah mengetahui umur sebenar lelaki asal Singapura ini.


Seperti dipetik dari Metro.co.uk (25/07/2017), lelaki yang pernah bergelut dalam bidang nyanyian Mandarin ini ternyata mempunyai usia yang tidak sepadan dengan penampilannya kerana sebenarnya dia sudah berusia 50 tahun.

Chuando mengamalkan gaya hidup sendiri demi menjaga tubuhnya agar sentiasa sihat dan tentunya awet muda. Agak-agak apa yang menjadi rahsia awet mudanya?



(Foto: Instagram.com/chuando_chuandoandfrey)

Rupanya dia selalu menjadikan amalan seharian makan bahagian dada ayam, dan juga dia hanya mempunyai masa kerja selama 4 hari dalam seminggu. Selain itu, dia juga menambah bahawa dirinya selalu mengelakkan tidur lewat malam, dan minum air pada larut malam.

Pada tahun 1980-an, Chuando pernah juga menjadi seorang model, dan kemudian menjadi penyanyi lagu Mandarin. Hingga pada tahun 1996 hingga sekarang, dia bekerja sebagai seorang jurugambar selebriti.

Next article Next Post
Previous article Previous Post
 
-->