Laman Kongsiadmin@lamankongsi.com

Inilah Senyuman Dari Mayat Yang Mati Shahid

Sabtu, Januari 28, 2012

harith | Sabtu, Januari 28, 2012 |

Subhanallah, Beginilah wajah orang yang mati syahid.......tidak kelihatan seperti orang mati, tapi tersenyum kerana rohnya disambut oleh Bidadari yang cantik.......ya Allah anugerahkanlah kepada kami mati syahid di jalan Mu.......Amin.

Selamat jalan wahai para syuhada' Ghaza,Palestin dan aktivis kemanusiaan yang syahid. Wangian roh kalian menjentik cemburu di sudut hatiku. Selamatlah kalian. Aku tahu kalian tidak pernah mati. Kalian pergi denggan bergaya sekali dengan mahkota para syuhada. Kalian sekarang sedang berbahagia di taman para Syuhada'. Tinggal kami di dunia sempit ini meneruskan jihad kalian...

Allahuakbar3x...Walillahilhamd....

Sesungguhnya Allah telah membeli dari orang-orang yang beriman akan jiwa mereka dan harta benda mereka dengan (balasan) bahawa mereka akan beroleh Syurga, (disebabkan) mereka berjuang pada jalan Allah maka (di antara) mereka ada yang membunuh dan terbunuh. (Balasan Syurga yang demikian ialah) sebagai janji yang benar yang ditetapkan oleh Allah di dalam (Kitab-kitab) Taurat dan Injil serta Al-Quran; dan siapakah lagi yang lebih menyempurnakan janjinya daripada Allah? Oleh itu, bergembiralah dengan jualan yang kamu jalankan jual-belinya itu, dan (ketahuilah bahawa) jual-beli (yang seperti itu) ialah kemenangan yang besar.(At-Taubah:111)
sumber